Winkelmand

kom in contact

Je kunt met al je vragen bij ons terecht dus schroom niet om ze te stellen… Vul hieronder je gegevens en vraag in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met jou op. 

    Naam*

    E-mailadres*

    Telefoonnummer*

    VEELGESTELDE VRAGEN

    Om een bestelling te plaatsen heb je geen account nodig. Het is wel makkelijker wanneer je een bestelling wilt plaatsen om een Stylingbox account aan te maken. Jouw gegevens worden onthouden en bij je volgende bestelling meteen ingevuld. Je hebt hierdoor ook een handig overzicht van je bestelgeschiedenis.

    Heb je een Stylingbox artikel gevonden die je heel graag wilt hebben? Tof! Selecteer het product en klik op ‘in winkelmand’. Je kunt ondertussen gewoon verder shoppen. Let op: alle artikelen in je shoppingbag worden niet voor je gereserveerd. Ben je uitgeshopt? Dan is het nu tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het icoontje ‘winkelmand rechtsboven. Klik vervolgens op ‘Ga door naar afrekenen’ en je kunt je bestelling afronden.

    Wat vervelend dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen! Helaas belanden mailtjes van orderbevestigingen en credit berichten nog weleens in je ongewenste mail/spambox. Had je daar al gekeken?

    Wanneer de betaling is gelukt, kun je ervan uit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen en je je bestelling zo snel mogelijk zult ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, kun je natuurlijk altijd even contact opnemen via service@styling-box.nl. Dan kijken we het even voor je na! Het ordernummer kun je vinden bij de omschrijving op je afschrift.

    Ja! Doe dit wel direct om er zeker van te zijn dat het op tijd doorkomt. Wij kunnen binnen een uur na je bestelling het adres wijzigen. Stuur direct een mail naar service@styling-box.nl

    Voor alle items geldt geen garantie termijn. Mocht een item defect zijn neem dan meld dit direct via het service formulier op de website. We zullen ervoor zorgen dat je binnen 24 uur een reactie ontvangt met een gepaste oplossing.

    Ai! Wat vervelend dat je bestelling niet heel is aangekomen. We doen ons uiterste best om alles zo goed mogelijk te verpakken. Vul direct het service formulier in via de website zodat we zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen realiseren.