Winkelmand

♡ Voor 18:00 uur besteld is vandaag verzonden

Standaard verzendkosten €5,95

♡ Gratis afhalen in Alphen aan den Rijn

KLANTENSERVICE

VEELGESTELDE VRAGEN

Om een bestelling te plaatsen heb je geen account nodig. Het is wel makkelijker wanneer je een bestelling wilt plaatsen om een Stylingbox account aan te maken. Jouw gegevens worden onthouden en bij je volgende bestelling meteen ingevuld. Je hebt hierdoor ook een handig overzicht van je bestelgeschiedenis.

Heb je een Stylingbox artikel gevonden die je heel graag wilt hebben? Tof! Selecteer het product en klik op ‘in winkelmand’. Je kunt ondertussen gewoon verder shoppen. Let op: alle artikelen in je shoppingbag worden niet voor je gereserveerd. Ben je uitgeshopt? Dan is het nu tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het icoontje ‘winkelmand rechtsboven. Klik vervolgens op ‘Ga door naar afrekenen’ en je kunt je bestelling afronden.

Om te kijken welke box het beste bij jou past, hebben we er voor gezorgd dat de kleuren zo écht mogelijk overkomen. Zo kun je goed zien of de kleuren matchen bij je huidige interieur. Mocht je het echt heel lastig vinden mail dan naar info@styling-box.nl. Dan kijken we met je mee!

Wat vervelend dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen! Helaas belanden mailtjes van orderbevestigingen en credit berichten nog weleens in je ongewenste mail/spambox. Had je daar al gekeken?

Wanneer de betaling is gelukt, kun je ervan uit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen en je je bestelling zo snel mogelijk zult ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, kun je natuurlijk altijd even contact opnemen via service@styling-box.nl. Dan kijken we het even voor je na! Het ordernummer kun je vinden bij de omschrijving op je afschrift.

Ja! Doe dit wel direct om er zeker van te zijn dat het op tijd doorkomt. Wij kunnen binnen een uur na je bestelling het adres wijzigen. Stuur direct een mail naar service@styling-box.nl

Voor alle items geldt geen garantie termijn. Mocht een item defect zijn neem dan meld dit direct via het service formulier op de website. We zullen ervoor zorgen dat je binnen 24 uur een reactie ontvangt met een gepaste oplossing.

Wat vervelend dat het gewenste artikel momenteel niet op voorraad is. We doen ons best om uitverkochte items zo snel mogelijk bij te bestellen, maar helaas is dit niet altijd mogelijk. We raden je aan om de site zo goed mogelijk in de gaten te houden en of volg Instagram/facebook om zo snel mogelijk op de hoogte te zijn. 

Het is bij ons helaas niet mogelijk om items te reserveren. Hoe graag wij al onze klanten zo goed mogelijk willen helpen en gelukkig willen maken, is dit een aanvraag waar wij niet aan kunnen voldoen. Wees er dus altijd zo snel mogelijk bij, zo loop je nooit jouw Stylingbox mis!

Ai! Wat vervelend dat je bestelling niet heel is aangekomen. We doen ons uiterste best om alles zo goed mogelijk te verpakken. Vul direct het service formulier in via de website zodat we zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen realiseren.

RETOURNEREN & RUILEN

RETOURNEREN

Niet zo blij met je bestelling als wat je gehoopt had?
Je kunt jouw bestelling, op eigen kosten en in de originele verpakking, binnen 14 dagen retourneren mits het aan onze retourvoorwaarden voldoet.

Stap 1: Mail naar service@styling-box.nl dat je je bestelling wilt retourneren.

Stap 2: Geef aan welke items je wilt retourneren en om welke reden en vermeld je ordernummer en factuurnummer.

Stap 3: Zorg dat alles onbeschadigd in de originele verpakking zit en voeg de pakbon toe zodat we weten dat het om jou bestelling gaat.

Stuur je pakket retour naar:

Stylingbox

Eikenlaan 34A

2404BR Alphen aan den Rijn

Stap 4: Zodra je pakket bij ons ontvangen is zullen we z.s.m. jouw betaling terug storten.

 Wij streven er naar om jouw retourzending na ontvangst zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 7 werkdagen, te verwerken en terug te betalen!
We adviseren om jouw Track & Trace code goed te bewaren om jouw zending te volgen.


Mochten wij een item retour ontvangen die niet aan onderstaande retourvoorwaarden voldoet, dan kunnen we deze helaas niet retour
accepteren. Uiteraard mag je het item opnieuw terug ontvangen maar zullen wij wel verzendkosten in rekening
brengen om het item naar je terug te sturen.

  • Sale items dienen binnen 14 dagen geretourneerd te worden. 
  • De kosten van de retourzending zijn voor de klant.
  • De bestelling dient in originele verpakking geretourneerd te worden. 
  • Bestellingen die buiten het retourtermijn van 14 dagen vallen, worden niet retour genomen.

 

LIEVER IN CONTACT KOMEN?

14 dagen bedenktijd op al je aankopen

Altijd zorgeloos shoppen

Gratis afhalen in Alphen aan den Rijn

Kom langs op afspraak wanneer het je uitkomt

100% veilig afrekenen

Gegarandeerd safe shoppen via iDeal