Winkelmand

Veelgestelde vragen

[vc_row row_content_width=”grid” css=”.vc_custom_1521814517321{padding-top: 130px !important;padding-bottom: 130px !important;}”][vc_column offset=”vc_col-lg-6 vc_col-md-12″][eltdf_accordion][eltdf_accordion_tab title=”HEB IK EEN ACCOUNT NODIG OM EEN BESTELLING TE PLAATSEN?”][vc_column_text]Om een bestelling te plaatsen heb je geen account nodig. Het is wel makkelijker wanneer je een bestelling wilt plaatsen om een Stylingbox account aan te maken. Jouw gegevens worden onthouden en bij je volgende bestelling meteen ingevuld. Je hebt hierdoor ook een handig overzicht van je bestelgeschiedenis.[/vc_column_text][/eltdf_accordion_tab][eltdf_accordion_tab title=”HOE KAN IK BESTELLEN?”][vc_column_text]Heb je een Stylingbox artikel gevonden die je heel graag wilt hebben? Tof! Selecteer het product en klik op ‘in winkelmand’. Je kunt ondertussen gewoon verder shoppen. Let op: alle artikelen in je shoppingbag worden niet voor je gereserveerd. Ben je uitgeshopt? Dan is het nu tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het icoontje ‘winkelmand rechtsboven. Klik vervolgens op ‘Ga door naar afrekenen’ en je kunt je bestelling afronden.[/vc_column_text][/eltdf_accordion_tab][eltdf_accordion_tab title=”HOE WEET IK OF DE BOX WEL BIJ MIJ PAST?”][vc_column_text]Om te kijken welke box het beste bij jou past, hebben we er voor gezorgd dat de kleuren zo écht mogelijk overkomen. Zo kun je goed zien of de kleuren matchen bij je huidige interieur. Mocht je het echt heel lastig vinden mail dan naar info@styling-box.nl. Dan kijken we met je mee![/vc_column_text][/eltdf_accordion_tab][eltdf_accordion_tab title=”IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN. HOE KAN DIT?”][vc_column_text]Wat vervelend dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen! Helaas belanden mailtjes van orderbevestigingen en credit berichten nog weleens in je ongewenste mail/spambox. Had je daar al gekeken?

Wanneer de betaling is gelukt, kun je ervan uit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen en je je bestelling zo snel mogelijk zult ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, kun je natuurlijk altijd even contact opnemen via service@styling-box.nl. Dan kijken we het even voor je na! Het ordernummer kun je vinden bij de omschrijving op je afschrift.[/vc_column_text][/eltdf_accordion_tab][eltdf_accordion_tab title=”KAN IK NA HET PLAATSEN VAN MIJN BESTELLING NOG HET AFLEVERADRES WIJZIGEN?”][vc_column_text]Ja! Doe dit wel direct om er zeker van te zijn dat het op tijd doorkomt. Wij kunnen binnen een uur na je bestelling het adres wijzigen. Stuur direct een mail naar service@styling-box.nl[/vc_column_text][/eltdf_accordion_tab][/eltdf_accordion][/vc_column][vc_column offset=”vc_col-lg-6 vc_col-md-12″][eltdf_accordion style=”toggle”][eltdf_accordion_tab title=”WAT IS HET GARANTIETERMIJN?”][vc_column_text]Voor alle items geldt geen garantie termijn. Mocht een item defect zijn neem dan meld dit direct via het service formulier op de website. We zullen ervoor zorgen dat je binnen 24 uur een reactie ontvangt met een gepaste oplossing.[/vc_column_text][/eltdf_accordion_tab][eltdf_accordion_tab title=”KOMEN UITVERKOCHTE ITEMS NOG BACK IN STOCK?”][vc_column_text]Wat vervelend dat het gewenste artikel momenteel niet op voorraad is. We doen ons best om uitverkochte items zo snel mogelijk bij te bestellen, maar helaas is dit niet altijd mogelijk. We raden je aan om de site zo goed mogelijk in de gaten te houden en of volg Instagram/facebook om zo snel mogelijk op de hoogte te zijn.[/vc_column_text][/eltdf_accordion_tab][eltdf_accordion_tab title=”KAN IK EEN ITEM RESERVEREN?”][vc_column_text]Het is bij ons helaas niet mogelijk om items te reserveren. Hoe graag wij al onze klanten zo goed mogelijk willen helpen en gelukkig willen maken, is dit een aanvraag waar wij niet aan kunnen voldoen. Wees er dus altijd zo snel mogelijk bij, zo loop je nooit jouw Stylingbox mis![/vc_column_text][/eltdf_accordion_tab][eltdf_accordion_tab title=”HELP! ER IS IETS GEBROKEN, EN NU?”][vc_column_text]Ai! Wat vervelend dat je bestelling niet heel is aangekomen. We doen ons uiterste best om alles zo goed mogelijk te verpakken. Vul direct het service formulier in via de website zodat we zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen realiseren.[/vc_column_text][/eltdf_accordion_tab][/eltdf_accordion][/vc_column][/vc_row]